Společnost DATALAN, a. s., rozšířila autorizované servisní služby i na mobilní produkty společnosti Toshiba. Servisní služby poskytuje v rámci celého Slovenska prostřednictvím centrály v Bratislavě a poboček v Žilině, Banské Bystrici a v Košicích.
Společnost DATALAN dlouhodobě vlastní a úspěšně rozvíjí jedno z největších autorizovaných servisních středisek na Slovensku, které poskytuje zákazníkům služby se statutem Authorized Service Partner pro produkty HP, Authorized Service Provider pro produkty IBM, Warranty Service Provider pro produkty Lenovo a Central Service Provider pro produkty Philips. V květnu tohoto roku k nim tak přibyl i servis mobilních PC společnosti Toshiba. O servisním středisku společnosti DATALAN Servisní středisko poskytuje svým zákazníkům široké portfolio služeb – od základního servisu zařízení „na požádání“, přes smluvně garantované služby v široké škálovatelnosti jejich úrovně až po komplexní konzultační a outsourcingové služby v oblasti IT. Středisko poskytuje podporu tisícům uživatelů a zabezpečuje správu pro tisíce koncových zařízení v rámci celého Slovenska s různými úrovněmi služby včetně služby „nonstop“, tzn. 24 hodin denně 365 dní v roce. Centrála servisního střediska se nachází na Púchovské ulici v Bratislavě, přičemž společnost nabízí servisní služby i prostřednictvím svých poboček v Žilině, Banské Bystrici a v Košicích, případně přímým působením u zákazníka.O společnosti DATALAN. s. DATALAN, s., je předním slovenským poskytovatelem inovativních byznys řešení a IT služeb, outsourcingu IT a konzultací. Klíčová řešení poskytovaná společností jsou Správa dokumentů a informací, Řízení procesů a spolupráce a Optimalizace IT infrastruktury. Cílem společnosti DATALAN je poskytovat zákazníkům kvalitní služby a řešení tak, aby maximálně efektivně naplňovaly požadavky klientů a pomáhaly jim zlepšovat jejich byznys aktivity. Společnost DATALAN působí na českém IT trhu od roku 1990 a je držitelem certifikátu systému managementu jakosti podle evropské normy ISO 9001:2000 a systému environmentálního managementu EN ISO 14001:2004. Její klienty jsou společnosti z oblasti telekomunikací, průmyslu, finanční instituce a organizace veřejného sektoru. V roce 2007 sfúzovala se společností Ability Development SK, čímž vznikla jedna z největších IT společností na slovenském trhu s obratem přesahujícím 33,194 milionu EUR (1 miliardu Kč). Koupí společnosti Euroaltis se společnost DATALAN stala jedním z největších a nejzkušenějších dodavatelů řešení pro samosprávu, která poskytuje pod názvem DATALAN Digitální město.PR článek